Гигантска разпродажба, намаление до 80 %
Ценни комплекти, намаление до 72 %

ОБЩИ УСЛОВИЯ

DaniDarx, s.r.o., ID №: 24209139, със седалище на адрес Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Прага 9, вписано в Търговския регистър, воден от Градския съд в Прага, дело № C 188831, представлявано от Руслан Скопал, изпълнителен директор, за продажба на стоки чрез електронния магазин, намиращ се на адрес www.nedeto.bg.

 

Информация, която не бива да пренебрегвате:

➔ Можете да изберете метод на плащане и опция за доставка по време на процеса на поръчка.

➔ С натискането на бутона "Купи" вие сключвате с нас договор за покупко-продажба на въпросните стоки и се задължавате да ни заплатите покупната цена.

Клиентът-потребител има право да се откаже от договора за покупко-продажба, без да посочва причини, в срок от 120 дни.

➔ Защитата на личните данни на нашите клиенти е много важна за нас. Информация за това какви лични данни обработваме, защо и как, можете да намерите в нашата политика за обработка на лични данни.

1. КОИ СМЕ НИЕ?

DaniDarx, s.r.o.,

Седалище: Sokolovská 971/193, Libeň, 190 00 Praha 9

ID: 24209139

DIC: CZ24209139

вписана в Търговския регистър, воден от Градския съд в Прага, раздел С, вх. 188831, представлявана от Руслан Скопал, управляващ директор (наричана по-долу "Продавач" или "ние")

Електронна поща: info@nedeto.bg

2. ОПЛАКВАНИЯ И ВРЪЩАНИЯ

Адрес за рекламация или връщане на стоки: ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO) ID 94719344 Офис ECONT RUSSE DRUGZBA RUSSE 7000, 4 Vasil Levski Blvd.

3. КАКЪВ Е ОБХВАТЪТ НА ВАЛИДНОСТ И ПРИЛОЖИМОСТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ?

3.1. Избор на право. Настоящите Общи условия за продажба (наричани по-долу "ОУП") на Продавача уреждат, в съответствие с чл. 1751, ал. 1 от Закон № 89/2012 г., Граждански кодекс (наричан по-долу "ГК"), взаимните права и задължения на страните, възникващи във връзка или въз основа на договор за покупко-продажба (наричан по-долу "Договор за покупко-продажба"), сключен между нас и потребители или предприемачи (наричани по-долу "Клиент" или "Вие") чрез нашия онлайн магазин на адрес www.nedeto.bg.

3.2. Международен елемент. В случай на наличие на международен елемент се съгласяваме, че правните отношения между нас ще се уреждат от правото на Чешката република, по-специално от Гражданския кодекс. Въпреки това, като прави този избор на право в съответствие с член 3 от Регламент (ЕО) № 593/2008 на Европейския парламент и на Съвета от 17 юни 2008 г. относно приложимото право към договорни задължения ("Рим I"), клиентът не се лишава от защитата, предоставена от разпоредбите на правото на държавата на обичайното му местопребиваване съгласно член 6, параграф 2 от "Рим I".

3.3. Електронен магазин. Онлайн магазинът се управлява от нас на уебсайта, намиращ се на адрес www.nedeto.bg (наричан по-долу "електронен магазин").

3.4. Кой се счита за потребител. За потребител се счита всяко физическо лице, което извън рамките на своята стопанска дейност или извън рамките на независимото упражняване на своята професия, сключва договор за покупка с нас или по друг законен начин влиза в отношения с Продавача (наричано по-долу "потребител").

3.5. Кой се счита за предприемач. Предприемач е всяко физическо или юридическо лице (напр. дружество, кооперация, институт), което извършва стопанска дейност независимо за своя сметка и на своя отговорност въз основа на търговски лиценз или по друг начин с намерението да извършва тази дейност редовно с цел печалба (наричана по-долу "предприемаческа дейност"). Това лице сключва договор за покупко-продажба с Продавача или по друг законен начин се договаря с Продавача в рамките на своята стопанска дейност (наричано по-долу "предприемач"). Ние следваме принципа, че разпоредбите на настоящите ОУ, приложими за предприемачите, се прилагат за клиента, който предоставя своя ДДС номер и, ако е приложимо, данъчен идентификационен номер.

3.6. Запознаване и приемане на ОУТР. С изпращането на поръчката си чрез бутона за завършване на поръчката потвърждавате, че сте прочели ОУ, включително оповестяванията за клиенти преди сключването на договор за покупка съгласно тези ОУ, и изрично се съгласявате с тях в тяхната валидна и действаща версия към момента на това потвърждение.

4. КАКВО ТРЯБВА ДА КАЖЕМ НА ВСИЧКИ КЛИЕНТИ ПО ЗАКОН ПРЕДИ СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОР?

4.1. Разрешения и контролни органи на Продавача. Продавачът е упълномощен да продава стоки въз основа на търговски лиценз. Търговският контрол се извършва в рамките на неговата компетентност от компетентния търговски орган. Контролът по защита на личните данни се осъществява от Комисията за защита на личните данни. Надзорът върху защитата на потребителите се осъществява от Комисията за защита на потребителите.

4.2. Илюстративен характер на снимките на стоките. Всички снимки и изображения на стоки в електронния магазин са само с илюстративна цел.

4.3. Стоки, цена, разходи. Стоките, предлагани от нас в електронния магазин, и описание на основните им характеристики са налични за съответните стоки. Цените на стоките са с включен ДДС и законоустановените такси. Размерът на транспортните разходи и цената за специална опаковка не са включени. Не начисляваме никакви допълнителни разходи за телекомуникации (напр. ако ни се обадите на нашия телефонен номер, ще заплатите само обичайната си тарифа за телефонни разговори).

4.4. Възможности за плащане и транспорт. Конкретните условия за начините на плащане и възможностите за транспорт са описани по-подробно по време на самата поръчка, както и в раздели 8 и 10 от настоящите ОУ. Ние ще Ви доставим стоките чрез избрания от Вас превозвач от предлаганите от нас възможности или Вие можете да изберете лично получаване от предлаганите възможности.

4.5. Задължителна поръчка. С подаването на поръчка чрез натискане на бутона за завършване на поръчката в нашия онлайн магазин клиентът създава обвързваща поръчка, която го задължава да плати. Клиентът има възможност да прегледа и коригира или промени своята поръчка преди подаването ѝ, както е описано по-подробно в раздел 7 от настоящите ОУ.

4.6. Права на клиента от дефектно изпълнение. Правата на клиента от лошо изпълнение или гаранция и условията за упражняването им са описани в раздел 12 от настоящите ОУ или в нашата Процедура за подаване на жалби.

5. КАКВО ТРЯБВА ДА КАЖЕМ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, ПРЕДИ ДА СКЛЮЧАТ ДОГОВОР ЗА ПОКУПКА?

5.1. Право на отказ от договора за покупка. Клиентът-потребител има право да се откаже от договора за покупко-продажба, без да посочва причини (освен ако не е посочено друго), в срок от 120 дни, който започва да тече най-късно:

5.1.1.за договор за продажба - от датата на получаване на стоките; или

5.1.2.в случай на договор за продажба с доставка на няколко вноски - от датата на приемане на последната доставка на стоки; или

5.1.3.в случай на договор за продажба, който подлежи на редовни повторни доставки на стоки, от датата на приемане на първата доставка на стоки;

потребителят има право да се откаже от договора за покупко-продажба дори преди изтичането на срока, посочен в членове 5.1.1-5.1.3, като ни уведоми за намерението си да се откаже от договора за покупко-продажба, като попълни и изпрати формуляра за отказ (в идеалния случай заедно с върнатите стоки) или като го изпрати на нашия електронен адрес info@nedeto.bg.

5.2. Когато не е възможно да се откажете от договора за покупка. Клиентът няма право да се откаже от следните договори:

5.2.1.доставката на стоки, които са били адаптирани или създадени по искане на клиента или за негова сметка;

5.2.2.за доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари извън нашия контрол, които могат да настъпят по време на срока за отказ;

5.2.3.при доставката на бързо развалящи се стоки и стоки, които са били необратимо смесени с други стоки след доставката;

5.2.4.доставка на стоки в запечатана опаковка, които клиентът е извадил от опаковката и не може да върне по хигиенни причини, което се отнася и за звукозаписи или видеозаписи и компютърни програми, ако клиентът е повредил оригиналната им опаковка;

5.2.5.при транспортиране, на определена дата или в определено време;

5.2.6.за предоставяне на цифрово съдържание, освен ако то не е било доставено на материален носител и е било доставено с Вашето предварително изрично съгласие преди изтичането на срока за отказ.

5.3. Задължение на потребителя при отказ от договора за покупко-продажба. Ако потребителят се откаже от договора за покупко-продажба, той е длъжен да ни изпрати обратно стоките, придобити въз основа на договора за покупко-продажба, от който се е отказал, в срок от 14 дни от момента на отказа от договора за покупко-продажба. Потребителят е длъжен да изпрати или върне стоките в пълен комплект, т.е. включително всички доставени аксесоари, цялата документация, чисти, неповредени, неизпрани и, ако е възможно, включително оригиналната опаковка, в състоянието и стойността, в които са били получени. Моля, имайте предвид, че ако отрежете етикетите и етикетите, прикрепени към стоките, стойността на стоките може да бъде намалена.

5.4. Възвръща се. Можете да изпратите стоките на адрес [ADD]. В случай че решите да използвате този начин за връщане на стоките при отказ от договора за покупка, тогава сами заплащате разходите за връщане на стоките.

5.5. Намаляване на стойността на стоките. В случай на отказ от договора за покупко-продажба вие носите отговорност за всяко намаление на стойността на върнатите стоки или на върнатите стоки, което е настъпило в резултат на боравене със стоките по начин, различен от необходимия за запознаване с естеството и характеристиките на стоките. Ако ни бъдат върнати повредени или непълни стоки, ние ще прихванем вземането си за обезщетение от покупната цена, която претендирате да ни бъде върната. Винаги ще преценяваме конкретния случай, за да определим степента на увреждане, влошаване на качеството на стоките и да определим съответната намалена стойност. Ще ви информираме за тези стъпки на посочения имейл адрес или по телефона.

5.6. Възстановяване на покупната цена. В случай на отказ от договора за покупко-продажба в рамките на срока за отказ, ние сме длъжни да възстановим на клиента всички пари, включително разходите за доставка на стоките, в размер, съответстващ на най-евтиния вид доставка, предлаган от нас, по посочената от вас банкова сметка, не по-късно от 14 дни след отказа от договора за покупко-продажба. Моля, обърнете внимание, че имаме право да възстановим парите ви само когато получим върнатите стоки обратно от вас.

5.7. Оплаквания. Осигуряваме извънсъдебно разглеждане на жалби на клиенти чрез електронна поща info@nedeto.bg и телефонен номер [телефонен номер].

5.8. Извънсъдебно решаване на спорове. За извънсъдебно решаване на спорове на клиенти, произтичащи от Договора за покупко-продажба, можете да се обърнете към Националното сдружение за извънсъдебно решаване на спорове, намиращо се на адрес: България, ул. "СОФИЯ" № 1527, ет. 26 (https://nais.bg/). Платформата за онлайн решаване на спорове, намираща се на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr, може да се използва за решаване на спорове между продавача и клиента по договора за продажба.

5.9. ЕСК България, със седалище гр. София, 1000, ул. https://www.ecc.bg/, е точка за контакт съгласно Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. относно онлайн решаване на потребителски спорове и за изменение на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009/22/ЕО (Регламент за онлайн решаване на потребителски спорове).

5.10. Преглед. Отзивите могат да се качват чрез Pazaruvaj! Връзката за вмъкване на ревюто ще бъде изпратена на клиента по електронен път, освен ако той не се е съгласил с изпращането ѝ.

5.11. Фалшиви или непълни прегледи. Запазваме си правото да не публикуваме мнения на клиенти, които са неверни, съдържат неподходящ език или не са свързани със закупените стоки.

5.12. Вреди, причинени от неправилна или непълна информация. Отказваме се от всякаква отговорност за вреди, причинени от невярна или непълна информация или съвет, особено в случаите, когато постигането на определен резултат зависи от действията на адресата или други лица, или от неконтролируеми факти или случайност.

5.13. Научени уроци по отношение на цифровото съдържание. Уведомяваме потребителите, че ако продаваме цифрово съдържание, не предоставяме актуализации на закупеното цифрово съдържание.

6. ПОТРЕБИТЕЛСКИ АКАУНТ И ДРУГИ ПРЕДПОСТАВКИ ЗА ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

6.1. Регистрация. Въз основа на регистрацията на клиента с имейл и избрана защитена парола, направена в електронния магазин, клиентът получава достъп до потребителския си интерфейс. Потребителят потвърждава, че е съгласен с настоящите общи условия и е прочел политиката за обработка на лични данни.

6.2. Функции на потребителския акаунт. От своя потребителски интерфейс ("Моят профил") Клиентът може да поръчва стоки, да проследява историята и подробностите за своите поръчки, да проследява валидни купони за отстъпка, да регистрира кредитни известия и да проследява статуса на поръчките и т.н. ("Потребителски профил").

6.3. Задължение за предоставяне на вярна и точна информация. При регистрация в електронния магазин и при поръчка на стоки клиентът е длъжен да предостави вярна и истинска информация. Клиентът е длъжен да актуализира информацията, предоставена в потребителския профил, когато тя се промени. Информацията, предоставена от клиента в потребителския акаунт и при поръчка на стоки, се счита за вярна от продавача.

6.4. Сигурност на потребителските акаунти. Клиентът трябва да има достъп до потребителския акаунт, защитен с потребителско име и силна парола. Клиентът е длъжен да поддържа поверителността на информацията, необходима за достъп до неговия потребителски акаунт. Клиентът няма право да позволява на трети лица да използват потребителския акаунт.

6.5. Възможност за отмяна на потребителски акаунт, когато не се използва. Можем да анулираме потребителски акаунт, по-специално ако клиентът не използва своя потребителски акаунт в продължение на повече от 1 година или ако клиентът наруши задълженията си по договора за покупко-продажба, изменен с настоящите ОУ.

6.6. Необходима е поддръжка. Клиентът признава, че потребителският акаунт може да не е достъпен непрекъснато, особено по отношение на необходимата поддръжка.

7. ПОРЪЧКА И СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКА

7.1. Създаване на поръчка. С поставянето на стоките в кошницата, избора на начин на транспорт и плащане на избраните стоки и попълването на данните за контакт и фактуриране клиентът създава своята поръчка в електронния магазин.

7.2. Характеристики на продукта. Клиентът е длъжен да се запознае с характеристиките, вида и препоръчителната употреба на стоките, преди да завърши поръчката. С подаването на поръчката клиентът потвърждава, че е прочел и разбира тази информация.

7.3. Проверка на поръчката. Преди да завърши поръчката, клиентът може да провери и промени данните, които е въвел в поръчката.

7.4. Процес на поръчка. За да поръча стоки, клиентът попълва формуляра за поръчка в електронния магазин (поставя стоките "в кошницата", избира начина на плащане на покупната цена на стоките, предоставя адреса за доставка и други необходими данни за контакт, избира желания начин на доставка на поръчаните стоки и получава информация за разходите, свързани с доставката или избраната опаковка на стоките). Това е обвързваща поръчка за стоки, обвързана с плащане (наричана по-нататък "поръчка"). С изпращането на поръчката клиентът потвърждава, че се е съгласил с настоящите общи условия и е прочел нашата политика за обработване на лични данни.

7.5. Истинността на данните, попълнени в поръчката. Информацията, предоставена в поръчката, се счита за вярна от Продавача. Ако по време на обработката на поръчката се установи, че са използвани очевидно неверни или непълни данни, ние можем да откажем поръчката, за което ще бъдете уведомени по електронна поща. Клиентът може да бъде държан отговорен за всички вреди, причинени от предоставянето на умишлено невярна или неточна информация.

7.6. Допълнително потвърждение на поръчката. Продавачът има право, в зависимост от естеството на поръчката (количество на стоките, размер на покупната цена, прогнозни разходи за доставка), да поиска от Клиента допълнително потвърждение на поръчката (например писмено или по телефона) и също така има право да поиска от Клиента да уточни правилността на избора на размера на стоките.

7.7. Кога се сключва договорът за покупка? Договорът за покупка се сключва в момента на натискане на бутона за завършване на поръчката.

7.8. Потвърждаване на поръчката от страна на продавача. Клиентът, който завърши поръчката, ще получи автоматично потвърждение за доставката на поръчката от нас на своя имейл адрес.

7.9. Задължения на Продавача. Със сключването на договора за покупко-продажба ние се задължаваме да ви предадем закупените стоки и да ви дадем възможност да придобиете собствеността върху стоките.

7.10. Задължения на купувача. Със сключването на договора за продажба вие се задължавате да приемете стоките и да ни заплатите цената на стоките.

7.11. Копие от ОУП и формуляра за отказ. Клиентът ще получи копие от сключения договор за покупко-продажба, т.е. актуалната версия на настоящите ОУ, заедно със стоките. Клиентът-потребител ще получи и формуляр за отказ от договора за покупко-продажба в рамките на законоустановения срок.

7.12. Средства за дистанционна комуникация. Клиентът се съгласява да използва средства за комуникация от разстояние при сключването на договора за покупка. Разходите, направени от клиента при използването на средствата за комуникация от разстояние във връзка със сключването на договора за покупка (разходи за интернет връзка, разходи за телефонни разговори), се поемат от клиента, като тези разходи не се различават от основната тарифа.

8. ЦЕНА НА СТОКИТЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

8.1. Цена. Всички цени са в български лева (BGN) и включват ДДС.

8.2. Метод на плащане. Можете да ни платите цената на стоките и всички разходи, свързани с доставката на стоките, съгласно договора за покупко-продажба:

A. с кредитна карта онлайн,

B. Плащане от Google

C. Плащане от Apple

D. Paypal

E. Наложен платеж при доставка с избрани превозвачи

Клиентът избира начина на плащане на стоките по време на процеса на поръчка.

8.3. Депозит върху цената на стоките. Можем да изискаме от клиента да направи депозит или друго подобно плащане.

8.4. Разходи за опаковане и доставка. Можете да намерите информация за разходите, свързани с опаковането и доставката на стоките в електронния магазин. Размерът на разходите, свързани с опаковането и доставката на стоките, ще зависи основно от избрания превозвач и мястото, където ще бъдат доставени стоките.

8.5. Цена за доставка на стоките. Заедно с покупната цена клиентът е длъжен да ни заплати и всички разходи, свързани с опаковането и доставката на стоките, както и всички допълнителни такси за избрания начин на плащане. Освен ако изрично не е посочено друго, покупната цена включва и разходите, свързани с доставката на стоките. Преди обвързващото завършване на поръчката клиентът ще бъде информиран за крайната цена, включваща разходите за опаковане и доставка.

8.6. Отстъпки от цената на стоките. Всички отстъпки от цената на стоките, предоставени от нас на клиентите, не могат да се комбинират помежду си.

8.7. Нереалистичната цена на стоките. В случай на показване на нереална цена, например 0 лева (с думи: нула български лева), или показване на силно непазарна цена, като за непазарна цена се счита цена, която е по-ниска от нашата покупна цена, ние си запазваме правото да отстраним тази стока от поръчката (да се откажем от договора за покупко-продажба изцяло или частично). Клиентът ще бъде информиран за този факт на неговия електронен адрес.

8.8. Форма на фактурата. Съгласяваме се фактурите да бъдат изпращани по електронен път на адреса на електронната поща на клиента, посочен в поръчката.

9. ЗАПАЗВАНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА

9.1. Пълно плащане на покупната цена. Запазваме правото на собственост върху стоките за нашите клиенти до пълното заплащане на покупната цена съгласно съответния договор за покупка.

9.2. Резервация за бизнес клиенти. За бизнес клиенти запазваме собствеността върху стоките, докато не бъдат изплатени всички дължими към вас задължения. Клиентът трябва да борави със стоките, предмет на запазване на собствеността, с необходимата грижа и да ги застрахова в достатъчна степен, за своя сметка, за стойността на новите стоки в случай на повреда.

10. ДОСТАВКАТА НА СТОКИТЕ, ЩЕТИТЕ, ПРИЧИНЕНИ НА ПРОДАВАЧА, И ВСИЧКИ ЩЕТИ, ПРИЧИНЕНИ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТИРАНЕТО НА СТОКИТЕ

10.1. Доставка, лично вземане. По избор на клиента стоките се изпращат до него чрез превозвача, избран от клиента по време на поръчката от предлаганите от нас опции, или чрез лично вземане от предлаганите от нас опции.

10.2. Време за доставка. Ако стоките са обявени за налични, обикновено изпращаме стоките със срок на доставка 5 работни дни от получаването на поръчката, като се задължаваме да доставим стоките в рамките на максимум 30 (тридесет) дни от момента на сключване на договора за покупка. Клиентът може да се запознае със срока на доставка в раздел "Доставка и плащане". Понякога може да се случи така, че стоките, отбелязани като "налични", да бъдат разпродадени за кратък период от време. Ако възникне ситуация, при която стоките са изчерпани и не можем да доставим поръчаните от Вас стоки в посочения срок, тогава ще се свържем с Вас, за да договорим индивидуално следващия начин на действие. Въпреки посочения срок за доставка, ние винаги се стараем да подготвим и доставим поръчката на клиента възможно най-скоро.

10.3. Метод на транспортиране, лично вземане. Клиентът има възможност да избере да изпрати стоките до всеки адрес чрез нашия договорен превозвач на цената за доставка, която е посочена в процеса на поръчката.

10.4. Получаване на стоки. Когато стоките се транспортират от нас до потребител, стоките се предават на нас, когато превозвачът предаде стоките на клиента в точката на предаване (обикновено първата врата на мястото на доставка, посочено от клиента). Рискът от повреда и случайно влошаване на качеството на закупените стоки преминава върху клиента в момента на получаване на стоките от клиента. Ако клиентът е трябвало да приеме стоките от превозвача, рискът от случайна повреда и случайно влошаване на качеството на закупените стоки преминава върху клиента в момента, в който му е разрешено да се разпорежда със стоките, но не преди посочения срок на доставка. В случай на лично получаване на стоките от клиента, стоките се считат за доставени в момента на получаването им от клиента или от друго лице, посочено от клиента.

10.5. Разходи за специален вид транспорт. В случай че начинът на транспортиране е договорен по специално искане на клиента, клиентът поема риска и всички допълнителни разходи, свързани с този начин на транспортиране.

10.6. Повторна доставка и свързаните с нея разходи. В случай, че по причини на клиента се наложи стоките да бъдат доставени повторно или по начин, различен от посочения в поръчката, клиентът е длъжен да заплати разходите, свързани с повторната доставка на стоките, или разходите, свързани с различен начин на доставка. Ако Купувачът не приеме еднократно стоките, доставени при доставката, Продавачът има право да претендира за компенсация на разходите за повторна доставка по искане на Купувача.

10.7. Щети, които продавачът може да понесе, ако не приеме доставката на стоките. Ако клиентът-потребител не поеме стоките при доставката им от превозвача, впоследствие стоките бъдат върнати на продавача и същевременно клиентът-потребител не се откаже от договора за покупко-продажба в срок от 14 дни от неуспешната доставка на стоките, продавачът има право да поиска от клиента разходите, начислени от превозвача за доставката на стоките обратно до продавача. Тези разходи представляват вреда за продавача, която е причинена от неизпълнението на правните задължения на клиента по смисъла на член 2913, параграф 1 от Гражданския кодекс. Същевременно Продавачът има право да начисли такса за съхранение в размер на 15 BGN (словом: 15 български лева) и Продавачът има право да се откаже от Договора за покупко-продажба.

10.8. Неприемане на стоки по отношение на предприемача. Ако клиентът-потребител не приеме стоките, когато те са доставени от превозвача, впоследствие стоките бъдат върнати на Продавача и същевременно клиентът-потребител не се откаже от договора за покупко-продажба в срок от 14 дни от неуспешното доставяне на стоките, Продавачът има право да поиска от клиента разходите, начислени от превозвача за доставката на стоките обратно до Продавача. Тези разходи представляват вреда за продавача, която е причинена от неизпълнението на правните задължения на клиента по смисъла на член 2913, параграф 1 от Гражданския кодекс. В същото време Продавачът има право да начисли такса за съхранение в размер на 15 BGN (словом: петнадесет български лева) и Продавачът има право да се откаже от Договора за покупко-продажба.

10.9. Възможност за прихващане на вземания. Имаме право да извършим едностранно прихващане на вземането за заплащане на разходите за съхранение на стоките и на вземането за обезщетение за вреди от неизпълнение на правните задължения на клиента съгласно тази част от ОУ срещу вземането на клиента за възстановяване на покупната цена в съответствие с § 2913 от Гражданския кодекс.

10.10. Задължения на клиента при получаване на стоките. Клиентът е длъжен да прегледа стоките при получаването им и да се увери в техните характеристики (по-специално дали клиентът е получил правилния вид стоки, дали стоките са с договореното качество, дали стоките в опаковката си съдържат всичко, което според инструкциите трябва да съдържат). В случай на видима повреда на пратката от страна на превозвача, клиентът е длъжен изобщо да не приема тази пратка от превозвача. Ние не носим отговорност за вреди, причинени от превозвача, или за закъсняла доставка на стоките, независимо от причината за закъснението.

10.11. Права от дефекти. Правата на клиентите в случай на упражняване на право на дефекти се уреждат от нашата Процедура за подаване на жалби и съответните разпоредби на чешкото законодателство, по-специално Гражданския кодекс.

11. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА ЗА ПОКУПКА

11.1. Правото на потребителя да се откаже от договора за покупко-продажба в рамките на 120 дни от получаването на стоките. Правото на потребителя да се откаже от договора за покупко-продажба се урежда от раздел 5 от настоящите ОУ.

11.2. Само потребителите имат право на отказ. Бизнес клиентите имат право да се откажат от договора за покупка, както е позволено от съответното законодателство. Бизнес клиентът няма право да се откаже от договора за покупко-продажба, без да посочва причина, в рамките на 120 дни от доставката на стоките, това право принадлежи само на потребителя. При условие че клиентът-предприемач ни върне стоките и че не е упражнено правото на дефекти съгласно Гражданския кодекс, ние имаме право да начислим разходите за съхранение на стоките в съответствие с точки 10.7 и 10.8 от настоящите ОУ, както и да поканим клиента-предприемач да вземе обратно стоките.

11.3. Процедура при изчерпване на наличностите. Имаме право да се откажем от договора за покупко-продажба поради изчерпване на стоките или поради липса на поръчаните стоки. Освен това имаме право да се откажем от договора за покупко-продажба, по-специално ако клиентът не е платил правилно и навреме покупната цена или е отказал да приеме стоките.

11.4. Неплатена покупна цена. Ако клиентът не е платил правилно и навреме покупната цена, ние можем да се откажем от договора за покупка.

11.5. Подарък. Ако заедно със стоките на клиента се предоставя и подарък, договорът за подарък между нас и клиента се сключва с условието, че ако клиентът или ние се откажем от договора за покупка, договорът за подарък по отношение на този подарък губи сила и клиентът е длъжен да ни върне подаръка заедно със стоките.

12. ПРАВА ОТ ЛОШО ИЗПЪЛНЕНИЕ

12.1. Препратка към Гражданския кодекс. Правата и задълженията на договарящите се страни по отношение на правата, произтичащи от некачествено изпълнение, се уреждат от съответните общозадължителни правни разпоредби (по-специално членове 1914-1925, 2099-2117 и 2161-2174 от Гражданския кодекс).

12.2. Препратка към процедурата за жалби. Допълнителните права и задължения на страните, свързани с нашата отговорност за дефекти на стоките, са уредени в нашата Процедура за рекламации.

13. ЗАЩИТА НА ДАННИТЕ

13.1. Политика за обработка на лични данни. Защитата на личните данни на нашите клиенти е много важна за нас. Правилата за обработка на лични данни и правилата за изпращане на търговски съобщения са регламентирани в нашата политика за обработка на лични данни.

13.2. Търговски съобщения. Изпращаме търговски съобщения на клиенти, предлагащи свързани стоки или услуги, на имейл адреса на клиента (търговски съобщения на клиента). Имейл адресът е лична информация и се обработва в съответствие с Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) с цел изпращане на търговски съобщения въз основа на нашия легитимен интерес за популяризиране на п Клиентът може да се отпише от получаването на търговски съобщения по всяко време.

13.3. Бисквитки. Използваме така наречените "бисквитки", които могат да бъдат съхранени на крайното устройство (по съгласие или за защита на нашите законни интереси). Клиентът може да зададе своите предпочитания директно на нашия уебсайт, където може да намери повече информация за използването на "бисквитки".

14. ВИСОКА МОЩ

14.1. Какво е висша сила. За целите на настоящите ОУП форсмажорно обстоятелство е всяко събитие, независещо от волята на Продавача, което му пречи да изпълни задълженията си и което не е могло да бъде предвидено или последиците от него да бъдат предотвратени или преодолени. Форсмажорните обстоятелства включват, но не се ограничават до природни бедствия, пожар, експлозия, наводнение, земетресение, терористична атака, война, стачка или други събития (включително ситуации, причинени от разпространението на болестта COVID-19) извън контрола на страните.

14.2. Изключване на отговорността на продавача. По време на периода на форсмажорни обстоятелства Продавачът не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по Договора за покупко-продажба и съответно по настоящите ОУП.

15. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИЛОЖИМО ПРАВО И ЮРИСДИКЦИЯ

15.1. Кой закон урежда нашите правоотношения? Правните отношения между нас се уреждат от правото на Чешката република, по-специално от Гражданския кодекс. Това важи също така, ако има международен елемент. Въпреки това сме наясно, че потребителят не може да бъде лишен от защитата, предоставена от разпоредбите на правото на държавата по обичайното му местопребиваване, поради този избор.

15.2. Ангажимент за спазване на правата на потребителите. В случай на непреднамерено противоречие между разпоредбите на настоящите ОУ и законовите разпоредби за защита на потребителите, тези разпоредби имат предимство и Продавачът се задължава да ги спазва.

15.3. Невалидни или неефективни разпоредби на ОУ. Ако някоя от разпоредбите на ОУП е или стане невалидна или неефективна, невалидната разпоредба се заменя с разпоредба, чието значение е възможно най-близко до това на невалидната разпоредба. Недействителността или неефективността на една разпоредба не засяга валидността на останалите разпоредби.

15.4. Изключване на Виенската конвенция. Страните се съгласяват изрично да изключат прилагането на Конвенцията на ООН за договорите за международна продажба на стоки (Конвенцията на ООН за договорите за международна продажба на стоки или Виенската конвенция) в съответствие с член 6 от Конвенцията.

15.5. Спорове и юрисдикция. Страните се съгласяват също така, че съдилищата на Чешката република за района на Прага винаги ще имат местна и предметна компетентност за разрешаване на всякакви спорове, произтичащи от Договора за покупка, когато е налице международен елемент. Това не накърнява правата на потребителите съгласно специалното законодателство. Договорният език е френски.

15.6. Архивиране на договора за покупка. Договорът за покупко-продажба, изменен с ОУП, се архивира от нас в електронна форма и не е достъпен за трети страни.

15.7. Формуляр за оттегляне. Формулярът за отказ е неразделна част от настоящите ОУ.

15.8. Ако договорим различни условия на договора за покупка. Разпоредбите на ОУ са неразделна част от договора за покупка. Разпоредби, които се отклоняват от ОУП, могат да бъдат договорени в договора за покупка. Отклоняващите се разпоредби в договора за покупка имат предимство пред разпоредбите на ОУП.

15.9. Необходимост от приемане на ОУП за сключване на договора за покупко-продажба. Приемането на тези ОУ е доброволно, но е необходимо за създаването на потребителски профил или поръчка от страна на клиента.

15.10. Валидност на ОУП. Настоящите ОУ са валидни от 1.6.2024 г. и отменят валидността на предишните общи условия.

15.11. tel: +420 727 903 604