Гигантска разпродажба, намаление до 80 %
Ценни комплекти, намаление до 72 %

Регламенти за мелиорация

на DaniDarx, s.r.o. за онлайн магазина, достъпен на адрес www.nedeto.bg. Процедурата за рекламации е предназначена САМО за ПОТРЕБИТЕЛЯ и представлява неразделна част от Общите условия (наричани по-долу "ОУ").

Контакт за въпроси: по електронна поща: info@nedeto.bg

Тук ще намерите основни инструкции за това как е най-добре да действате в случай на жалба, връщане:

В случай на връщане, моля, изпратете стоките в оригиналния им и неповреден вид, така че да нямат следи от употреба. Уверете се, че е в оригиналната си опаковка и има прикрепени всички етикети. След това процедурата е една и съща за всички варианти.

1. Поставете попълнения формуляр, който се намира в момента на поръчката, или го изтеглете оттук.

2. Можете да ни доставите стоката на адрес [ДОПЪЛНИТЕЛ]. Това е и мястото, където се намира нашата поддръжка на клиенти, което обикновено е най-бързият начин за разглеждане на връщане или рекламация. Клиентът е отговорен за разходите за тази доставка.

1. в този раздел ще разберете как трябва да изглеждат нашите стоки при получаването им

1.1 Как трябва да изглеждат нашите стоки при получаването им? Ние сме отговорни за това, че при получаването на стоките те нямат дефекти. По-специално, ние сме отговорни да гарантираме, че в момента на получаване на стоките:

1.1.1. стоките имат характеристиките, за които сме се договорили, а при липса на споразумение - характеристиките, които ние или производителят сме описали или които сте очаквали, като се има предвид естеството на стоките и въз основа на рекламата от нас или от производителя,

1.1.2. стоката е подходяща за целта, която сме посочили за нейното използване или за която обикновено се използват стоки от този вид,

1.1.3. стоките съответстват по качество или изработка на договореното от страните, или изработката на договорената мостра или образец, ако качеството или изработката са определени чрез позоваване на договорена мостра или образец, е

1.1.4. стоките са в подходящо количество, мярка или тегло,

1.1.5. стоките отговарят на изискванията на законодателството.

1.2 Презумпция, че стоките са дефектни. Ако дефектът се прояви в рамките на 12 месеца от получаването на стоките, се приема, че стоките са дефектни при получаването им, освен ако не докажем противното.

2. ТУК МОЖЕТЕ ДА РАЗБЕРЕТЕ В КОИ СЛУЧАИ ВАШАТА ИСКУВАЦИЯ НЯМА ДА БЪДЕ ПРИЗНАТА

2.1. За кои дефекти не носим отговорност? Не носим отговорност за дефекти в следните случаи:

2.1.1. ако в момента на получаване на стоката има дефект и за този дефект е договорена отстъпка от покупната цена,

2.1.2. дефектът е бил причинен от износване на стоките, причинено от нормалната им употреба, или ако естеството на стоките го изисква,

2.1.3. той е причинен от Вас и е възникнал в резултат на неправилно съхранение, неправилна поддръжка, Ваша намеса или механична повреда, всичко това при условия, които са неподходящи по отношение на температура, запрашеност, влажност, други влияния на околната среда и това е посочено директно от нас или от производителя (обикновено в листовката/етикета на опаковката на стоката) или в резултат на законодателството,

2.1.4. стоки, които са били модифицирани от клиента и когато дефектът е възникнал в резултат на такава модификация,

2.1.5. чрез използване на стоките в условия, които не съответстват по температура, запрашеност, влажност, химически и механични въздействия на средата, пряко предвидена от продавача или производителя, или които произтичат от законови разпоредби,

2.1.6. дефектът се дължи на външно събитие извън нашия контрол (напр. природно събитие).

2.2 В кои случаи не можете да ни върнете стоките?

2.2.1.опаковани стоки, които не могат да бъдат използвани повторно по хигиенни причини, или за стоки, които вече са били използвани (например ако клиентът повреди защитната опаковка на стоката или наруши предпазната пломба, или ако стоката може да бъде замърсена по друг начин);

2.2.2. други стоки, когато стоките имат хигиенна или друга запечатана опаковка и не могат да бъдат върнати по хигиенни или здравословни причини;

2.2.3. когато доставените от нас стоки са били безвъзвратно смесени с други стоки;

2.2.4. при стоки, които са били променени според вашите желания.

2.3. ако желаете да ни върнете стоки, които вече са били разопаковани и са били снабдени с хигиенична опаковка. Заинтересовани сме от спазването на приложимите хигиенни стандарти. Възможно е да възникне ситуация, в която желаете да ни върнете стоки (да се откажете от договора за покупко-продажба), при които хигиенната или запечатаната опаковка е нарушена и стоките не могат да бъдат използвани отново (това няма да е така, ако стоките са пристигнали при Вас, напр. повредени при транспортирането). Вие се съгласявате, че в такива случаи (когато стоките пристигнат обратно при нас, напр. извадени от хигиенната опаковка и стоките не могат да бъдат използвани отново) ние имаме право да откажем върнатите стоки и да Ви ги изпратим обратно за Ваша сметка. Ако това не е възможно (напр. по хигиенни причини или защото защитната опаковка е повредена), ние имаме право да се разпореждаме със стоките незабавно.

3. ЗА КАКВО ТРЯБВА ДА ОЧАКВАТЕ, КОГАТО ПОЛУЧАВАТЕ СТОКИТЕ?

3.1. проверете съдържанието на нашата опаковка. Когато получите стоките, проверете ги, за да се уверите, че те са правилните стоки (по-специално, че сте получили правилния вид стоки, че стоките са с уговореното качество, че стоките съдържат всичко, което трябва да съдържат).

3.2 Кога няма да можете да предявите рекламация за стоките Няма да имате право на никакви права от дефектно изпълнение, ако е налице дефект, който:

3.2.1. е трябвало да узнаете при полагане на обичайната грижа, когато сте сключвали договора за продажба, или

3.2.2. ако стоките са предадени по-късно от момента на сключване на договора за продажба, то директно при получаването им; или

3.2.3. ако сте знаели, че стоките са дефектни, преди да ги приемете, или

3.2.4. ако сте причинили дефекта.

4. Бяха ли повредени стоките по време на транспортирането им?

4.1 Проверка на опаковката преди получаване на стоката от превозвача, при получаване. При получаване на пратката от превозвача проверете целостта на опаковката. Приемайки пратката, Вие потвърждавате, че сте я получили без явни дефекти. Ако опаковката е повредена, уведомете директно превозвача и напишете протокол за повреда. Пратката ще бъде задържана от превозвача. Това е най-лесният начин за разглеждане на рекламация за повредена пратка, като пратката ще ни бъде върната от превозвача незабавно и ще ви бъде изпратена нова пратка.

4.2 Ще откриете, че стоките са били повредени, едва след като разопаковате пакета. Как да процедираме? Уведомете ни незабавно след получаването и откриването на дефекта, но не по-късно от 3 дни след получаването на пратката. В идеалния случай чрез формуляра за рекламация, който е на разположение тук. Моля, включете личните си идентификационни данни, имейла, от който сте поръчали стоките, и посочете стоките, които включвате в рекламацията. В идеалния случай, моля, включете и копие от документа за покупка (напр. фактура), фотодокументация на дефекта и описание на проблема, който сте открили със стоката. Цялата тази информация може да помогне за по-бързото разрешаване на вашата рекламация.

4.3. кога вече няма да можем да предявяваме рекламация за доставка? Моля, имайте предвид, че ако уведомите за рекламация на четвъртия (4) ден или по-късно след получаването на пратката, е много малко вероятно такава рекламация да бъде приета от превозвача. Възможно е да претърпим щети в резултат на вашата късна рекламация за повредена пратка (повредената пратка няма да бъде възстановена от превозвача за вашата късна рекламация) и ние имаме право да възстановим тези щети от вас. Моля, запазете пратката и направете фотодокументация за нея (за да се виждат ясно повредените стоки, опаковката, пълнежът).

4.4 Каква ще бъде процедурата, когато ни уведомите? След като попълните формуляра за рекламация на повредена пратка, ще получите потвърждение на електронната си поща. Можете да се свържете с нас по всяко време на адрес info@nedeto.bg, за да проверите статуса на вашата рекламация.

5. АКО ПОЛУЧИТЕ НЕЩО РАЗЛИЧНО ОТ ПОРЪЧАНОТО ОТ НАС, КАК ДА ПОСТЪПИТЕ?

5.1. как да процедираме и какво трябва да знаем от Вас? Ако сте получили неправилно изпратена стока, неправилно количество или различни цветове, или напълно различна стока, която не сте поръчвали, и т.н., моля, свържете се с нас за предпочитане по имейл: info@nedeto.bg писмено или чрез онлайн формуляра за оплакване. Моля, посочете Вашите лични идентификационни данни, електронната поща, от която сте поръчали стоките, и идентифицирайте стоките, които сте получили неправилно. В идеалния случай, моля, приложете и копие от документа за покупка (напр. фактура), фотодокументация на дефекта и опишете грешката със свои думи, като посочите какво е съдържал пакетът при доставката. Правим всичко възможно, за да предотвратим подобни грешки, внимателно проверяваме изпратените стоки, но дори и ние не сме напълно безпогрешни. Предварително се извиняваме за евентуални несъответствия в поръчката ви и ще направим всичко възможно, за да направим процеса на рекламация възможно най-удобен и бърз за вас.

5.2. Какво се случва след това? След като попълните и изпратите формуляра за рекламация на повредена пратка, ще получите потвърждение на електронната си поща. Ние ще проверим всичко възможно най-скоро и ще се свържем с вас, за да уговорим следващите стъпки. Можете да се свържете с нас по всяко време на адрес info@nedeto.bg, за да проверите дали претенцията Ви вече се обработва.

6. УСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕФЕКТИВНИ СТОКИ В СРОК ОТ 120 ДНИ ОТ ПОЛУЧАВАНЕТО

6.1 Възможни са връщания в рамките на 120 дни от получаването на стоките. Ние се интересуваме от това нашите клиенти да бъдат удовлетворени. Те изпробват размера, цвета и прилягането. Понякога нашите стоки могат да бъдат и подарък, който купувате предварително. Ето защо, освен законовото задължение, ние позволяваме на нашите клиенти да се откажат от договора за покупка в рамките на удължен срок от 120 дни от получаването на стоките. За връщането на стоки важат всички условия, посочени в настоящата Политика за връщане на стоки.

6.2 Откривам дефект в стоката в рамките на 120 дни от получаването на стоката Ако откриете дефект в доставената стока в рамките на 120 дни от получаването на стоката, моля, свържете се с нас, за предпочитане по имейл: info@nedeto.bg, писмено или чрез онлайн формуляра за рекламации.

6.3. Може ли да се намали стойността на стоката? В рамките на 120 дни от получаването на стоката Ви гарантираме правото да се откажете от договора за продажба или да замените стоката с друга. В този случай обаче стоките трябва да бъдат върнати неповредени или в запечатана или хигиенична опаковка. Няма да можете да направите това, ако откриете дефект в рамките на 120 дни от получаването на стоките. Моля, имайте предвид, че носите отговорност за намалената стойност на стоките съгласно приложимото законодателство. С оглед на гореизложеното препоръчваме да предявите рекламация за дефектни стоки (или стоки, които може да са били повредени в резултат на транспортирането) като най-подходящ начин на действие. Не е нужно да се притеснявате, че процесът на рекламация ще отнеме повече време от нашия процес за връщане на стоки в рамките на 120 дни от получаването им.

6.4. Какво се случва след това? След като попълните формуляра за рекламация, ще получите имейл за потвърждение. можете да се свържете с нас по всяко време на info@nedeto.bg, за да проверите дали рекламацията вече е в процес на обработка.

7. УСТАНОВЯВАНЕ НА ДЕФЕКТИВНИ СТОКИ СЛЕД 120 ДНИ ОТ ПОЛУЧАВАНЕТО - ИСКАНЕ

7.1 Кога да предявите рекламация на дефектни стоки Вие сте длъжни да предявите правото си на рекламация на дефектни стоки от нас незабавно, без неоправдано забавяне след откриването на дефекта. В противен случай съдът няма да Ви признае правото на рекламация на дефектна стока. Ако не предявите своевременно рекламация за дефект, не можете да се откажете от договора за покупко-продажба поради наличието му. Имате право да упражните правото си на рекламация за дефект, който се проявява в потребителска стока, в рамките на 24 месеца от получаването ѝ.

7.2. какво се случва след изтичането на 24-те месеца? Не можете да упражните правото си на рекламация за дефектни стоки след изтичането на този срок (24 месеца). Когато това е възможно за стоките, този срок се удължава с времето, през което не сте могли да използвате стоките, тъй като те са били в процес на законна рекламация. Въпреки че винаги се опитваме да разглеждаме рекламации по удовлетворителен за вас начин, с някои продукти трябва да се работи в съответствие с инструкциите върху опаковката/етикета/информацията за опаковката - в противен случай те ще бъдат повредени. В тези случаи, дори ако 24-месечният срок все още не е изтекъл, не можем да приемем вашата рекламация (раздел 2.1.3 или 2.1.5 от настоящата Процедура за подаване на жалби).

7.3. Какво трябва да направя, за да предявя рекламация за дефектни стоки? За да предявите рекламация за дефектни стоки, моля, попълнете и изпратете този онлайн формуляр за рекламация или ни пишете по електронна поща на адрес info@nedeto.bg или в писмен вид, като посочите по-специално

7.3.1. вашето име;

7.3.2. електронната поща, от която сте поръчали стоките;

7.3.3. телефонен номер;

7.3.4. идентификация на стоките, които включвате в рекламацията;

7.3.5. описание на дефекта със собствени думи;

7.3.6 избрания метод за разглеждане на рекламацията, като клиентът няма право да променя избрания метод за разглеждане на рекламацията без нашето предварително съгласие;

7.3.7 Вашия адрес за евентуално връщане на стоки след приключване на процедурата по рекламация;

7.4.ще потвърдим получаването на рекламацията. След като попълните и изпратите формуляра за рекламация на дефект, ще получите от нас имейл с потвърждение за получаването му. Моментът, в който получим от Вас данните за рекламацията, е моментът, в който получим данните за рекламацията.

7.5. къде мога да предявя рекламация на стоките? Купувачът може да упражни правата си от отговорност за недостатъци на стоките конкретно на адрес [ADD], по електронна поща на адрес [ADD] или чрез изпратения от Вас онлайн формуляр за рекламация.

7.6 Доставка на рекламираните стоки обратно на продавача. Стоките трябва да бъдат върнати в пълен комплект, неповредени (с изключение на рекламирания дефект), в идеалния случай в оригиналната си неповредена опаковка, за да можем да следваме добрите хигиенни практики.

7.7 Кой поема разходите за транспортиране на рекламираната стока? Ако се нуждаете от отстраняване на дефект (ремонт или доставка на нова стока или част от нея), ние ще поемем разходите за транспортиране на рекламираната стока обратно до нас. По предварителна уговорка ще ви предоставим код за връщане на стоките. Моля, обърнете внимание, че рекламираните стоки, изпратени с наложен платеж и/или по друг начин за наша сметка, няма да бъдат взети от нас и ще ви бъдат върнати за ваша сметка.

7.8. потвърждение. При получаване на заявените стоки на посочения от Вас имейл адрес ще бъде изпратено потвърждение за получаване на заявката и нейното съдържание.

8. КОЛКО БЪРЗО ЩЕ БЪДЕ РАЗРЕШЕНА ИСКЪТ ВИ

8.1 Кога ще приключи процесът на рекламация? Гражданският кодекс ни дава 30 дни за уреждане на рекламация от датата на упражняване на правото на дефект. В рамките на този период процесът на рекламация обикновено приключва от нас най-късно.

8.2 Оценка на дефекта. По правило обаче в рамките на 3 работни дни след получаването на необходимата документация (снимки и други необходими данни за оценка на дефекта) или доставянето на рекламираната стока обратно при нас се извършва незабавна оценка на дефекта и ние се свързваме с клиента с предварително становище. Времето, необходимо за професионална оценка на дефекта (напр. може да се наложи да поискаме съдействие от нашия доставчик или производител), не се включва в този срок.

8.3. ако стоките са дефектни Ако е установено, че рекламираните стоки са дефектни, процесът на рекламация трябва да приключи в рамките на 30 дни от правото на рекламация на дефекти. В обосновани случаи упълномощеният служител може да договори с клиента по-дълъг срок. Ние сме длъжни да поискаме от вас да попълните документацията във възможно най-кратък срок.

8.4 Ако не бъде установено, че стоките са дефектни. В случай че стоките не се окажат дефектни, ще бъдете информирани, за да постигнем индивидуални действия.

9. КАК ДА ИЗБЕРЕТЕ ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ЖАЛБА

9.1 Какво ще повлияе на възможностите ми. Ще имате право да поискате дефектът да бъде отстранен. Можете да изберете да:

9.1.1. да поправите изделието;

9.1.2. доставка на нов артикул;

9.1.3. или доставка на липсващата част.

Това не би трябвало да е необосновано искане от ваша страна. Ако поправката на артикула ще ни създаде значителни затруднения или не е разумно искане с оглед на стойността на артикула и значимостта на дефекта, ние ще ви уведомим. Ще направим същото, ако преценим, че искането ви за нова стока е неразумно с оглед на дефекта или стойността на стоката.

9.2. Ако е налице съществено нарушение на договора за продажба. Ако дефектът представлява съществено нарушение на договора за продажба, ще имате право да анулирате договора за продажба или да поискате разумна отстъпка от покупната цена на стоките.

9.3 Кога ще е възможно да поискате възстановяване на покупната цена? В някои ситуации ще е възможно да се откажете от договора и да поискате възстановяване на покупната цена. Това няма да е възможно в ситуации, в които дефектът на стоките не е съществен. Какви ще бъдат ситуациите, в които можете да се откажете от договора за покупка и да поискате възстановяване на сумата:

9.3.1 отказваме да отстраним дефект в стоките или не сме отстранили дефекта в разумен срок;

9.3.2. от нашето изявление или други обстоятелства става ясно, че дефектът няма да бъде отстранен в разумен срок или без значителни неудобства за купувача;

9.3.4. дефектът на стоката е повторен; или представлява съществено нарушение на договора за продажба.

9.4. кога ще можете да претендирате за разумна отстъпка от покупната цена на стоките? В някои ситуации ще можете да продължите да претендирате за разумна отстъпка от покупната цена. Това няма да е възможно в ситуации, в които дефектът на стоките не е значителен. Какви ще бъдат ситуациите, в които ще можете да претендирате за разумна отстъпка от покупната цена?

9.4.1. откажем да отстраним дефект в стоките или не сме отстранили дефекта в разумен срок;

9.4.2. от нашето изявление или от други обстоятелства става ясно, че дефектът няма да бъде отстранен в разумен срок или без значителни неудобства за купувача;

9.4.3. дефектът на стоките се повтаря; или

9.4.4. е налице съществено нарушение на договора за продажба.

9.5. посочвате ни как ще бъде разгледана жалбата. Ако не го направите, ние ще Ви попитаме. Вие сте длъжни да ни кажете какво право сте избрали от дефектното изпълнение, когато ни уведомите за дефекта или без неоправдано забавяне след уведомяването за дефекта. Нямате право да променяте направения избор без наше съгласие; това не важи в случай, че поискате отстраняване на дефект, който се оказва непоправим.

9.6 Връщане на оригиналните стоки. Ако уреждате рекламация чрез доставка на нови стоки, трябва да ни върнете първоначално доставените стоки (освен ако не се съгласим на друго).

10. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ИСКАНЕТО

10.1 Ако сте ни изпратили стоките за рекламация Ако стоките, предмет на рекламация, са ни изпратени за рекламация от превозвач, те автоматично ще бъдат изпратени на адреса, който сте ни предоставили, или рекламацията ще бъде уредена по друг договорен начин (например чрез възстановяване на покупната цена). Алтернативно, ще посочим причините за отхвърляне на рекламацията.

10.2. ако възстановяваме покупната цена. В случай че рекламацията бъде приета за основателна и Вие основателно поискате възстановяване на покупната цена като начин на уреждане на рекламацията, ще Ви изпратим обратно платената покупна цена в брой по банковата сметка, която сте посочили във формуляра за рекламация, не по-късно от 10 работни дни от датата, на която Ви е изпратено потвърждение за начина на уреждане на рекламацията.

10.3. Приемане на доставката на стоките, предмет на рекламацията Вие сте длъжни да приемете доставката на стоките, предмет на рекламацията, в рамките на 30 дни от датата, на която сте били уведомени за рекламацията. След изтичането на този срок имаме право да начислим такса за съхранение в съответствие с член 2120 (1) във връзка с член 2159 (2) от Гражданския кодекс. Начислява се дневна такса за съхранение в размер на 2 лева.

10.4 Продажба на непотърсени стоки. Ако не си вземете стоките от уредена рекламация в срок от 6 месеца, след като сте били информирани за уреждането, си запазваме правото да продадем стоките и да използваме приходите за заплащане на таксата за съхранение.

10.5 Задължение при получаване на заявените стоки. Освен това сте длъжни да проверите пълнотата на заявените стоки при получаването им, по-специално дали пратката, съдържаща стоките, съдържа всичко, което се предполага, че съдържа. По-късно направените възражения вече няма да бъдат вземани предвид.

11. ЗАКЛЮЧИТЕЛНА ЧАСТ

11.1 Права съгласно закона. Настоящата Процедура за подаване на жалби не засяга законовите права на Клиента.

11.2 Валидност. Настоящата Процедура за подаване на жалби (само за потребители) е валидна от 1 юни 2024 г. и заменя предишната Процедура за подаване на жалби.